Followers

Thursday, September 12, 2019

PENTASRAMA 3.0 PMKu

Hai assalamualaikum. Saya nak cerita sikit tentang pengalaman saya ketika menyambut hari kemerdekaan di PMKu. Pengalaman yang sangat menyeronokkan. Seperti yang sedia maklum, kita akan menyambut hari kemerdekaan pada setiap tahun. Tapi pada tahun ini agak berbeza sedikit kerana saya menyambutnya di Kuantan bersama rakan-rakan.

Disini ada beberapa video yang saya ingin tunjukkan. Lihatlah betapa meriahnya sambutan hari kemerdekaan kami di PMKu. Ini merupakan video persembahan dari kelas saya. Saya merupakan pelajar Diploma Pengurusan Pelancongan semester 4.

Semangat yang dibawakan oleh kami ini sangat membanggakan warga PMKu sehinggakan kami meraih tempat pertama dalam pertandingan menyanyikan lagu Sudirman - Warisan. Tahniah diucapkan.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BUNTING TERRESTRIAL PMKU2019

Hai assalamualaikum, I would like to share about what i am doing in VIS class. I make a bunting with my friends, Ain Afiqah  (You can follow...