Followers

Sunday, August 18, 2019

Eid al-Adha with us!



Assalamualaikum. Saya dan rakan merupakan pelajar jurusan Diploma Pengurusan Pelancongan Semester 4. Pada hari raya korban ini kami ditugaskan oleh Miss Nor Akashah untuk merakamkan pengalaman bagaimana cara orang menyembelih lembu ketika hari raya korban.

Jadi disini, saya nak menceritakan serba sedikit pengalaman saya bersama rakan pada hari raya korban. Ini dikira kali pertama saya melihat sendiri bagaimana caranya untuk menyembelih lembu. Pada mulanya saya dan rakan berasa agak takut tetapi ini lah pengalaman yang kami sendiri tidak dapat lupakan.

Disini saya ada selitkan serba sedikit video saya bersama rakan bagaimana reaksi kami ketika melihat lembu disembelih.

Semoga hari raya korban yang akan datang saya dapat merasai lagi pengalaman ini. Thank you.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BUNTING TERRESTRIAL PMKU2019

Hai assalamualaikum, I would like to share about what i am doing in VIS class. I make a bunting with my friends, Ain Afiqah  (You can follow...